Általános Szerződési Feltételek

A https://www.bali23.hu/ domainről és a https://bali23.modernhonlapot.com/ domainről elérhető honlapon szolgáltatásokat igénybe vevő fogyasztók részére

Hatályos: 2021. május 1. napjától

Jelen Általános Szerződési Feltételek a BALI AKTÍV Vendéglátó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (székhelye: 6794 Üllés, Dorozsmai út 23..; Nyilvántartja a Szegedi Törvényszék Cégbírósága, cégjegyzékszáma: 06-09-003886; Adószáma: 11390257-2-06) által a https://www.bali23.hu  és a https://bali23.modernhonlapot.com weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő személyek jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A weboldalon történő regisztráció a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltak elfogadását jelenti.

A BALI AKTÍV Vendéglátó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. adatai:

Cégjegyzékszám:

06-09-003886

Nyilvántartja:

Szegedi Törvényszék Cégbírósága

Székhelye:

6794 Üllés, Dorozsmai út 23.

Adószáma:

11390257-2-06

Bankszámlaszáma:

3A Takarékszövetkezet Bordányi kirendeltség 57600022-11057257-00000000

Postacíme:

H-6794 Üllés, Dorozsmai út 23.

E-mail:

raczgyorgy67@freemail.hu

Honlapja:

https://www.bali23.hu

A működés és a panaszkezelés helye a székhelyen van.

Definíciók

Szolgáltató:

BALI AKTÍV Vendéglátó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (székhelye: 6794 Üllés, Dorozsmai út 23..; Nyilvántartja a Szegedi Törvényszék Cégbírósága, cégjegyzékszáma: 06-09-003886; Adószáma: 11390257-2-06)

Fogyasztó:

A Platformon regisztrált természetes személy, aki a Platformon keresztül Rendelést adhat le.

Felek:

A Szolgáltató és a Fogyasztó együtt.

Szerződés:

A Szolgáltató és a Fogyasztó között az ÁSZF és a Fogyasztó által megadott adatok alapján, a regisztráció útján létrejött szerződés.

ÁSZF:

A jelen Általános Szerződési Feltételek.

Platform:

A Szolgáltató által üzemeltetett online rendelés-közvetítő weboldal ( https://www.bali23.hu  és a https://bali23.modernhonlapot.com, továbbiakban: „weboldal”), valamint az ezeket kiszolgáló szerveroldali alkalmazások együttesen, amely a Partnerek által forgalmazott Termékek listáját tartalmazza és amelyen keresztül a Fogyasztó leadhatja a Rendeléseit.

Fiók:

A Fogyasztó által a Platformon történő regisztráció során létrehozott fiók, amelynek segítségével a Fogyasztó a rendszer felé azonosíthatja magát a Platformon a Szolgáltató felé, Rendelést adhat le, továbbá amelyben a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges alapvető információkat tárolhatja.

Kereskedelmi Egység („Egység”):

A Szolgáltató legkisebb önálló gazdasági egysége, ahonnan a Termékek kiszállítása, vagy ahol a termékek Fogyasztó által történő átvétele történik.

Termék:

A Fogyasztó által a Platformon keresztül leadott Rendelés útján a Partnertől megvásárolható étel, ital és bármilyen más elektronikus kereskedelmi forgalomba hozható áru.

Kosár:

A Fogyasztó által összeállított Termékek listája a termékek árának feltüntetésével és a Szolgáltatáshoz kapcsolódó díjakkal, amelyre a Rendelés irányul.

Rendelés:

A Fogyasztónak a Platformon kiválasztott Termék megvásárlására irányuló szerződéskötési ajánlata, amelyet a Szolgáltató közvetít a Partner felé a Szolgáltató és a Partner között létrejött külön szerződés alapján.

Szolgáltatás:

A Szolgáltató által a Fogyasztó részére nyújtott ingyenes szolgáltatások összessége, azaz a Platform üzemeltetése, a Platform használatának biztosítása (beleértve a regisztrációt, a böngészést, a Rendelések kezelését és a panaszkezelést).

A Szolgáltató által a Fogyasztó részére nyújtott visszterhes szolgáltatás, amely a Fogyasztó által a Platformon rendelt Termékeknek – a Szolgáltatóval szerződéses viszonyban álló futárok segítségével –a Fogyasztóhoz történő kiszállítását foglalja magában.

Online fizetési mód:

A weboldalon nem elérhető, a fizetés kiszállításkor történik készpénzzel vagy bankkártyával.

Szolgáltatás

  1. A Platform üzemeltetése

1.1. A Szolgáltató a tulajdonosa és üzemeltetője a Platformnak. A Szolgáltató a Platformon a Termékeinek kínálatát gyűjti össze és teszi elérhetővé a Fogyasztók számára, abból a célból, hogy a Fogyasztók a Szolgáltató Termékeit online megvásárolhassák, majd a Terméket kiszállítási szolgáltatás segítségével, vagy a Szolgáltató Kereskedelmi Egységében elviteles szolgáltatás keretében átvehessék. A Szolgáltató célja az, hogy a Fogyasztó igényeire, jogaira és jogos érdekeire tekintettel a lehető legszélesebb körben tegye elérhetővé és láthatóvá a Szolgáltatót és Termékeiket.

1.2. A Szolgáltató önálló szolgáltatási tevékenységet folytat. A Szolgáltató a Szolgáltatások nyújtása során a Fogyasztó képviseletében nem jár el.

1.3. A Szolgáltató online kereskedői tevékenységet folytat a weboldalon, amelynek keretében a Fogyasztók Rendeléseit fogadja és feldolgozza a Platformon keresztül.

1.4. A Platformon található tartalom, adatok és információk a Szolgáltatás jellegére tekintettel folyamatosan változhatnak. A Szolgáltató kifejezetten törekszik arra, hogy mindig aktuális tartalmat és ajánlatokat jelenítsen meg a Fogyasztó számára. Szolgáltató ezek tartalmáért, aktualitásáért, elérhetőségéért felelősséget nem vállal és kártérítésre nem kötelezhető.

1.5. Szolgáltató rögzíti, hogy a Szolgáltató Platformon megjelenő termékkínálata eltérhet a Szolgáltató Kereskedelmi Egységének üzlethelyiségében található, vagy egyéb rendelési csatornáin megjelenő termékkínálatától. A Szolgáltató kereskedelmi egységében, vagy saját egyéb értékesítési csatornáin alkalmazott termékértékesítési feltételek – így különösen a termékek ára, esetlegesen alkalmazott akciók, kiszállítási díj – eltérhetnek a Platformon található termékértékesítési feltételektől. Ugyanazon Szolgáltató több kereskedelmi egységének üzemeltetése esetén a termékkínálat és a termékértékesítésre vonatkozó feltételek eltérhetnek az egységek között.

1.6. A Platformon szereplő minden idő, így többek között a kiszállítási és Elvitel igénybevétele esetében az elkészítési idő meghatározása becslésen alapul. A Platformon megjelenő kiszállítási időt a Szolgáltató algoritmizált módon jogosult meghatározni, figyelembe véve a korábbi Rendelések adatait és egyéb körülményeket. A tényleges kiszállítási időre egyéb külső, a Szolgáltatótól független, előre nem látható tényezők is hathatnak.

1.7. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Platformon megjelenő tartalmakat bármikor módosítsa, elérhetőségét megváltoztathassa, illetve a Platform üzemeltetését felfüggessze, vagy véglegesen megszüntesse.

1.8. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Platform tartalmát és az ajánlatokat részlegesen vagy teljesen az összes Fogyasztó, vagy a Fogyasztók egy csoportja számára korlátozza vagy letiltsa.

  1. A Platform használata

2.1. A Fogyasztó számára a Platform használata ingyenes.

2.2. A Platformot bárki jogosult használni, amennyiben érvényesen és sikeresen regisztrált és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és megismerte, elfogadta a Fogyasztók személyes adatainak kezelésére vonatkozó Adatkezelési Tájékoztatót. A Platform használata a Fiókon keresztül történik.

2.3. A Platformon kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyek regisztrálhatnak. A Fogyasztó a jelen ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy 18. életévét betöltötte. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni a Fogyasztó életkorát, azonban jogosult felhívni a Fogyasztót arra, hogy életkorát hitelt érdemlő módon igazolja. Amennyiben a Fogyasztó nem töltötte be a 18. életévét vagy a Szolgáltató felhívására nem igazolta életkorát, úgy a Szolgáltató azonnali hatállyal megszünteti a Szerződést és ezzel együtt a Fiókot. A Fogyasztó 18 éven aluli személy részére nem vásárolhat a Platformon olyan Terméket, amelyet 18 éven aluli magának nem vásárolhat. A Fogyasztó kizárólagosan felelős azért, hogy a Fiókjához 18 éven aluli személy ne férhessen hozzá.

2.4. A természetes személy jogi személy képviseletében is eljárhat, és számlát kérhet a rendelésről. A Fogyasztó a jelen ÁSZF elfogadásával, valamint a számlaigény leadásával kijelenti, hogy az adott jogi személy képviseletében eljárhat. A jogi személy képviseletében eljáró természetes személy szavatolja, hogy a Szerződés megkötésére és a Rendelés leadására jogosult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni a képviseleti jogosultság fennállását, azonban ha tudomására jut, hogy az nem áll fenn, úgy jogosult azonnali hatállyal megszüntetni a Szerződést és ezzel együtt a Fiókot.

2.5. A Fogyasztó köteles betartani minden jogszabályt, előírást és kötelezettséget a Platform használata és a Szolgáltatások igénybevétele során. Ez a kötelezettség a szeszes italok és más hasonlóan szigorú szabályozás alá tartozó termékek vásárlására vonatkozó szabályokat is magába foglalja.

  1. A regisztráció folyamata

3.1. A Platformon nem kizárólag regisztrált fogyasztó adhat le Rendelést, azonban a regisztráció során jön létre a Fogyasztó Fiókja.

3.2. A regisztrációhoz a Fogyasztó személyes adatainak megadása szükséges. A Fogyasztó kizárólag a saját személyes adataival regisztrálhat a Platformon, azaz a más nevében történő regisztráció tilos.

3.3. Fogyasztó a weboldal felső sávjában található „A fiókom” gombra kattintva E-mail címével hozhat létre Fiókot.

3.4. E-mail címmel történő regisztráció során a fogyasztó által beírt e-mail címet a rendszer ellenőrzi, hogy az e-mail címhez tartozik-e már korábban létrehozott Fiók, ezt követően a Fogyasztónak szükséges megadnia a következő személyes adatokat: e mail cím, jelszó, keresztnév, vezetéknév. A regisztrációhoz szállítási cím megadása nem szükséges, azt elegendő az adott Rendelés leadása során megadni.

3.5. A sikeres regisztrációhoz a Fogyasztónak el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót. Az adott mezők bepipálásával a Fogyasztó kijelenti, hogy a jelen ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését elolvasta, megértette, elfogadja és azokat maradéktalanul betartja, valamint annak valamennyi rendelkezését magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.6. A sikeres regisztráció a „Fiók létrehozása” gomb kiválasztásával történik meg, ezzel létrejön a Fogyasztó Fiókja és weboldalon a Platform átirányítja a Fogyasztót a kezdőoldalra.

3.7.A regisztráció és a Szolgáltatás igénybevétele során megadott személyes adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag Fogyasztó felel. A Fogyasztó elfelejtett jelszavából, vagy annak illetéktelenek számára való hozzáféréséből eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. A Fogyasztó köteles a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni, ha annak gyanúja merül fel, hogy a Fiókjához illetéktelen személyek hozzáférést szereztek.

  1. A Rendelés folyamata

4.1. Rendelés leadása kizárólag elektronikus úton, a Platformon keresztül lehetséges. A Szolgáltató a Platformon keresztül Rendelést nem kizárólag regisztrált Fogyasztótól és csak fogad, azonban a Fogyasztó a Rendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul köteles közölni.

4.2. A Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a Platformon megadott adatok helytelenségéből, elírásából vagy nem a valós adatok megadásával összefüggésében merül fel. A Szolgáltatót nem terheli felelősség a Szerződés késedelmes vagy hibás teljesítéséért, illetve egyéb problémáért, hibáért, amennyiben az a Fogyasztó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra vezethető vissza.

4.3. A rendelés leadásának előfeltétele kiszállítási cím választása. Kiszállítási cím választására akkor is lehetőség van, ha a Fogyasztó nem bejelentkezve használja a Platformot. A Platform a kiszállítási cím megadásánál az utoljára használt, mentett kiszállítási címet ajánlja fel elsődlegesen. Amennyiben a Fogyasztó a Platform használata során már adott meg kiszállítási címet, azonban még egyetlen rendelést sem adott fel, és nem mentette el a kiszállítási címet, úgy a Fogyasztó által használt böngésző süti igénybevételével eltárolhatja az adott kiszállítási címet, és a Platformra következő alkalommal belépve felajánlja ezt a címet. A Fogyasztó által használt böngészési előzményének törlésével a kiszállítási cím is törlődik a rendszerből.

4.4. A Fogyasztó a Platformon történő böngészés során kiválasztott kínálatából szabadon állíthatja össze a Kosarat. A weboldalon találhatók a Rendelés feltételei, többek között a Szolgáltató kínálata, a különböző Termékek listája és ára, a kiszállítás díja, a választható fizetési módok. A Platformon szereplő árak és díjak Forintban vannak meghatározva, bruttó értékben.

4.5. A Szolgáltató rögzíti, hogy amennyiben a Platformon kiszállítási időt tüntet fel, akkor az becsült adat, ennélfogva tájékoztató jellegű. Ez vonatkozik minden kiszállítási időt tartalmazó felületre, így különösen a megrendelést követően megjelenő rendelés követésére szolgáltató felületre, továbbá a rendelést visszaigazoló emailre. A Szolgáltató törekszik a várható kiszállítási idő minél pontosabb kalkulációjára és kijelzésére, azonban tekintettel arra, hogy a kiszállítási időt több, vagy a Szolgáltatótól független külső körülmény (ideértve különösen, de nem kizárólag: forgalmi dugó vagy Szolgáltatónak fel nem róható technikai probléma, időjárási körülmény) befolyásolja, így Szolgáltatót a kijelzett kiszállítási időtől eltérő esetleges korábbi, vagy késedelmes kiszállításából eredően semmilyen felelősség nem terheli és kártérítésre nem kötelezhető.

4.6. A Szolgáltató meghatározhatja a minimális rendelési értéket, amely nem lehet magasabb, mint ötezer forint. A minimális rendelési érték változhat. A minimális rendelési értékbe a kiszállítási díj, az extra kiszállítási díj és a borravaló összege nem számít bele, így csak a Termékek összértékét kell figyelembe venni. Kedvezményes ár esetén a kedvezmény mértéke a minimális rendelési értékbe nem számít bele. A Fogyasztó a minimális rendelési érték el nem érésekor is adhat le Rendelést, amennyiben azt a funkciót a Szolgáltató lehetővé teszi. Ebben az esetben a Termék összértéke és a minimális rendelési érték közötti különbözetet extra kiszállítási díjként kell megfizetnie a Fogyasztónak, azonban erről Szolgáltató a kiszállítást megelőzően tájékoztatja Fogyasztót.

4.7. A Kosár összeállítását követően a „Tovább a megrendeléshez” gombra kattintva a Fogyasztót a Platform automatikusan átirányítja az adatok ellenőrzésének célját szolgáló Rendelést összegző oldalra. A Fogyasztó itt ellenőrzi és véglegesíti a Rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat (kiszállítási cím, kiszállítási, vagy átvételi időpont, személyes adatok és telefonszám, továbbá megjegyzést tehet a futárnak), valamint kiválasztja a fizetés módját, illetve jeleztheti ÁFA-s számla igényét a megjegyzés rovatban, továbbá felhasználhatja a kuponját amennyiben az elérhető.

4.8. A kupon egy készpénzhelyettesítő eszköznek nem minősülő, kedvezményt megtestesítő elektronikus ígérvény. A kuponnal kizárólag a Platformon lehet kedvezményt igénybe venni, és Rendelés esetén felhasználható. A kedvezmény a rendelés végösszegéből kerül levonásra, és más kedvezménnyel nem vonható össze. Szolgáltató fenntartja a jogot a Rendelés törlésére vagy a Fiók zárolására visszaélés gyanúja esetén, illetve az akció részleteinek előzetes értesítés nélküli módosítására, annak azonnali felfüggesztésére. A kuponokkal való visszaélés, jogosulatlan kuponhasználat feljelentést vonhat maga után. Az egyes akciók részleteiről, valamint a kuponok felhasználásának további feltételeiről részletes tájékoztatás az akcióban meghirdetett felületekről (például: Weboldal, alkalmazás, Facebook oldal) érhető el.

4.9. A Kosár tartalma abban az esetben is megmarad, ha a Fogyasztó a Rendelést nem véglegesíti, hanem folytatja a böngészést a Platformon. A Fiókból történő kijelentkezés minden Platformon a kosár törlését vonhatja maga után.

4.10. A Rendelés összegző, Pénztár oldalon a „Megrendelés megerősítése” gomb lenyomásával a Fogyasztó leadja a Rendelést.

4.11. A Fogyasztó a regisztrációval és a Rendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et és az annak mellékleteiben meghatározottakat megismerte, elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

4.12. A Szolgáltató a Rendelés leadása után e-mailben visszaigazolja a Rendelés adatait. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Fogyasztó által választott Kiszállítási címet – az emelet, ajtó, kapucsengő kivételével, – a telefonszámot, a Rendelés azonosító számát, a rendelés leadásának időpontját, a választott fizetési módot, a Termék árát, a kiszállítási díjat, annak elérhetősége esetén az extra kiszállítási díjat. Ezeket az adatokat weboldalon „a „Rendelések” menüpontban is feltünteti a Szolgáltató.

4.13. A Termékekről a Szolgáltató állítja ki a nyugtát, illetve a Fogyasztó kérésére a számlát. A Fogyasztó a Rendelés leadása során a megjegyzés rovatban jelezheti számla igényét, melyet a kiszállításkor a futártól átvehet vagy a Szolgáltató Kereskedelmi Egységében amennyiben a kiszállítás helyett maga veszi át a Terméket.

  1. Rendelés speciális esetei

5.1. A Fogyasztó a Rendelés során választhatja azt is, hogy a kiszállítás helyett maga veszi át a Terméket a Szolgáltató Kereskedelmi Egységében (Elvitel, vagy Elviteles szolgáltatás), melyet a Rendelés leadása során a megjegyzés rovatban jelezheti a Fogyasztó. A Fogyasztónak a Termék átvételéhez a visszaigazoló e-mailben megadott adatokkal – különösen a rendelés azonosítószámával – igazolnia kell magát és a Rendelést. A Fogyasztónak Elvitel esetén kiszállítási díjat a Szolgáltató részére nem kell fizetnie. Elvitel választása esetén az elkészített, összecsomagolt Termék átvételét a Szolgáltató a saját maga által meghatározott ideig köteles biztosítani, amennyiben Fogyasztó nem jelenik meg a maga választott időpontban, de legkésőbb addig az időpontig, amíg a Szolgáltató a termék elvitelének lehetőségét biztosítja, úgy a Partner minőségbiztosítási, vagy egyéb okokból a Rendelést törölheti (eláll a szerződéstől), mely a Fogyasztó hibás teljesítésének minősül, ezáltal sem Fogyasztó, sem Szolgáltató nem kötelezhető az előre fizetett rendelés Fogyasztó részére történő visszatérítésére.

5.2. A Fogyasztó a Platformon előrendelést (pl. heti menü, továbbiakban Előrendelés) is leadhat. Az Előrendelés funkció elérhetősége változhat. A kért kiszállítási vagy Elvitel esetén az átvételi időpont csak a Rendelést követő hetedik nap végéig terjedő időszakon belülre eshet. Előrendelni olyan időpontra nem lehet, amely a Szolgáltató nyitvatartási idején kívül esik. Előrendelés esetén a Fogyasztó a Rendelését visszavonni a Rendelés leadásától számított 24 órán belül tudja megérni.

  1. Rendelés visszavonása, módosítás, elállás, rendelés törlése

6.1. A Fogyasztót a Rendelés leadásától ajánlati kötöttség terheli. Az ajánlati kötöttség megszűnik, ha a Szolgáltató nem küld visszaigazoló e-mailt a Rendelésről a Rendelés leadása után számított 30 percen belül.

6.2. A Fogyasztónak a Rendelés visszavonására akkor van lehetősége, ha a Rendelés befogadásáról szóló visszaigazolás még nem érkezett meg a Szolgáltatótól, de legfeljebb a Rendelés leadásától számított 5 percig, előrendelés esetén 24 óráig. Azon Termékek vásárlása esetén, amelyek esetében a Fogyasztónak a Fvkr. 20. §-ában biztosított elállási joga van, a Közvetített Szerződés létrejöttétig bármikor megilleti a Rendelés (az ajánlat) visszavonásának joga. A Közvetített Szerződés teljesítése után a Fogyasztó 14 napon belül tett nyilatkozatával elállhat a Közvetített Szerződéstől, amennyiben őt az Fvkr. 20. §- szerint elállás illeti meg.

6.3. A Fogyasztó a Rendelésén módosítani csak addig jogosult, ameddig a Szolgáltató a Rendelést a Fogyasztó részére még nem igazolta vissza. A Rendelés kiegészítése nem lehetséges, így amennyiben a Fogyasztó további Termékeket is meg kíván rendelni, akkor azt kizárólag új Rendelés leadásával teheti meg. Amennyiben a Szolgáltató visszaigazolta a Rendelést, és a Fogyasztó kéri az eredeti Rendelést törlését, a Fogyasztó nem mentesül a fizetési kötelezettsége alól, a Rendelés ellenértékének kiegyenlítésére továbbra is köteles. Ez alól kivételt jelent, ha a Fogyasztó az Fvkr. 20. §-a szerint elállással élt.

6.4. Szolgáltató jogosult arra, hogy törölje annak a Fogyasztónak Rendelését, akinél több, mint egy alkalommal fordul elő az, hogy rossz címre ad le Rendelést, vagy a kiszállítási címre leadott Rendelést nem veszi át, vagy Elvitel esetén a terméket nem veszi át. A Fogyasztó Fiókja nem kerül megszüntetésre, továbbra is jogosult a Platformot használni, továbbá jogosult rendelést leadni, azonban a Szolgáltató előzetesen átutalásos fizetésre kötelezheti a Fogyasztót a teljesítést megelőzően, melyről a Szolgáltató értesíti a Fogyasztót.

  1. Fizetés

7.1. Fogyasztó a rendelés során a következő fizetési eszközök közül választhat a kiszállítás során: bankkártyás fizetés (Mastercard, Maestro, VISA), Apple Pay, SZÉP kártyás fizetés, készpénzes fizetés.

7.2. Szolgáltató jogosult saját mérlegelési jogkörében bármikor további fizetési módot bevezetni vagy megszüntetni. Szolgáltató bármikor- így különösen technikai probléma, átmeneti működésképtelenség esetén – jogosult bármelyik fizetési mód alkalmazását felfüggeszteni időszakos jelleggel.

7.3. A weboldalon az online fizetési mód nem érhető el, azonban a Szolgáltató saját mérlegelési jogkörében bármikor lehetővé teheti a Fogyasztónak a futárnál történő fizetésen felül az online fizetési lehetőséget bankkártyás, SZÉP kártyás, vagy Apple Pay fizetési móddal történő fizetésre. Amennyiben a Fogyasztó Online fizetést választ a Platformon, úgy a Rendelést a Szolgáltató csak akkor fogadja be, ha a Rendelés véglegesítését követően az Online fizetés sikeres volt. Amennyiben Szolgáltató saját mérlegelési jogkörében lehetővé teszi a Fogyasztónak a futárnál történő fizetésen felül az online fizetési lehetőséget, akkor lépnek hatályba a 7.4.-7.16. pontok.

7.4. Az Online fizetésnél, ha a tranzakció sikeres, a fizetési szolgáltató azonnal zárolja a kártyán lévő összeget és automatikusan értesíti a Szolgáltatót a fizetés megtörténtéről, így a Platformon információt kap arról, hogy a Rendelés ellenértékének teljesítése sikeres.

7.5. A Szolgáltató a Fogyasztó bankkártyaadatait és SZÉP kártya adatait nem rögzíti és nem tárolja. Az adatbiztonsági követelményeknek megfelelően a kártyaadatokhoz a Szolgáltató nem fér hozzá, azokat kezelni kizárólag a fizetési szolgáltatók jogosultak.

7.6. A bankkártyás fizetés a Platformtól teljesen független, a Szolgáltatóval szerződött fizetési szolgáltatók által üzemeltetett elektronikus rendszereken keresztül valósulhat meg.

7.7. Szolgáltató jogosult a saját mérlegelési jogkörében bármikor váltani az elsődlegesen használt és a biztonsági fizetési szolgáltató rendszere között, továbbá bármikor – így különösen technikai probléma, átmeneti működésképtelenség esetén – jogosult bármelyik fizetési szolgáltató alkalmazását felfüggeszteni időszakos jelleggel.

7.8. Adyen fizetési rendszer használata esetén a bankkártya adatok beírására és mentésére a Szolgáltató felületén kerül sor átirányítás nélkül, azonban a bankkártyaadatok fokozott biztonságú ügyféloldali titkosítási technológiának (CSE) köszönhetően a Megrendeléssel titkosításra kerülnek, mely titkosítási kulcshoz csak a fizetési szolgáltató fér hozzá.

7.9. Simple Pay online fizetés szolgálatás választása esetén a Fogyasztó a mentett kártyájával fizet, vagy a Platform átirányítja a Fogyasztót a Simple Pay saját fizetési oldalára, ahol a Fogyasztónak lehetősége van a Fizetés teljesítésére. Fogyasztó a Simple Pay fizetési felületét (böngészőablakot) az online fizetési folyamat alatt nem zárhatja be. A Szolgáltató a Rendeléssel kapcsolatos információkat, a fizetési szolgáltató pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat kapja meg (a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon keresztül) a Fogyasztótól. A külső fizetési felületen keresztül történő adatáramlás tartalmáról a Szolgáltató nem értesül, azt csak a fizetési szolgáltató éri el.

7.10. Amennyiben sikertelen az Online fizetés, úgy Szolgálató azt egyértelműen jelzi azt a Platformon, Simple Pay esetén a Simple oldala visszairányítja a Fogyasztót a Rendelés összegző oldalra, ahol más fizetési mód választásával, vagy a fizetéshez szükséges adatok leadásával a Rendelés újra leadható. Ha a Fogyasztó a külső elektronikus felületről (Simple Pay) nem tér vissza a Platformra, akkor a tranzakció sikertelennek minősül. Ugyancsak sikertelennek minősül a tranzakció, ha a külső fizetési felületen a Fogyasztó a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint.

7.11. Fogyasztónak lehetősége van elmentenie a bankkártyájának az adatait (bankkártya száma, bankkártyára írt név, lejárat dátuma, CVC szám) annak érdekében, hogy a jövőben kezdeményezett Rendelések alkalmával ne kelljen újra megadnia ezen adatokat és így könnyebb, egyszerűbb legyen a Rendelés folyamata. Mentés esetén minden adat un. ”tokenként” (vissza nem fejthető kódként) kerül tárolásra, a későbbi rendeléskor csak a token kerül felhasználásra és továbbításra. A bankkártyaadatok tárolását a fizetési szolgáltatók végzik.

7.12. Az Online fizetésre a fizetési szolgáltató, az érintett kártyatársaság, továbbá a kártya kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény üzletszabályzata irányadóak. Az Online fizetéshez a böngészőnek támogatnia kell az SSL titkosítást.

7.13. Online fizetés esetén, ha a Fogyasztó a Rendelést aSzerződés létrejötte előtt, vagy a Rendelés leadását követő 5 percen belül lemondja, úgy a Szolgáltató visszautalja a Fogyasztónak az összeget és a Rendelés törlésre kerül a Platformon. Azon a Termékek vásárlása esetén, amelyek esetében a Fogyasztónak a Fvkr. 20. §-ában biztosított elállási joga van, a Fogyasztót bármikor megilleti a Rendelés visszavonásának joga, illetve a Közvetített Szerződés teljesítésétől (kiszállítás) számított 14 napon belül elállhat a Közvetített Szerződéstől, mely esetben a Szolgáltató visszautalja a Fogyasztónak az összeget.

7.14. A Fogyasztónak akkor van lehetősége a SZÉP kártyás fizetésre, ha a Szolgáltató azt lehetővé teszi és az adott Termék megfelel a SZÉP rendelet 5. §-ában meghatározott feltételeknek. A SZÉP-kártyás fizetésre az OTP Bank, MKB Bank és a K&H Bank által kibocsátott SZÉP-kártyával, a SZÉP-kártya vendéglátás zsebébe feltöltött egyenleg felhasználásával van lehetőség.

7.15. A SZÉP-kártyás fizetés igénybevétele során a Rendelés lemondásakor a Szolgáltató a SZÉP-kártya szolgáltató felé igazolja a Rendelés lemondását és a levont összeget visszahelyezteti SZÉP kártya kibocsátó bankon keresztül.

7.16. Rendelés visszavonása vagy Rendelés törlése esetén a Szolgáltató legkésőbb 8 (nyolc) munkanapon belül jelzi a fizetési szolgáltató, vagy a SZÉP kártya kibocsátó bankok részére a bankkártyás fizetés visszautalására, vagy a SZÉP kártyával elutalt összeg SZÉP kártyájára történő visszahelyeztetésére vonatkozó igényt. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy online fizetett összeg Fogyasztó számlájára történő visszaérkezésének időpontja függ a Fogyasztó bankszámláját, vagy SZÉP kártya számláját kezelő pénzintézettől, figyelembe véve a banki nyitvatartást is. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy az összeg zárolása, levonása esetén a zárolt vagy levont összeg az adott pénzintézet mindenkori hirdetménye szerinti időtartamot követően szabadul fel, ezért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

7.17. Készpénzes fizetési opció választása esetén a Fogyasztó a Termékek átvételekor vagy kiszállításkor készpénzben fizeti meg a Rendelés ellenértékét.

  1. Hibás teljesítés, a Rendelés meghiúsulása

8.1. Felek kötelesek a Rendelést a Platformon feltüntetettek szerint a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek és a jogszabályoknak megfelelően jóhiszeműen teljesíteni, a Rendelés teljesítése során együttműködni egymással.

8.2. Amennyiben a Rendelés teljesítése a Fogyasztó oldalán felmerülő okból hiúsult meg, úgy a Fogyasztó Online fizetés esetén a már kifizetett Rendelés értékét, beleértve a kiszállítási díjat, extra kiszállítási díjat, borravalót már nem követelheti vissza a Szolgáltatótól, készpénzes fizetési mód választása esetén a Fogyasztó nem mentesül a fizetési kötelezettség alól, a Rendelés ellenértékének kiegyenlítésére továbbra is köteles. Felek rögzítik, hogy a Fogyasztó oldalán felmerülő okból hiúsul meg a rendelés különösen, de nem kizárólag az alábbi esetekben:

8.2.1. A Fogyasztó rossz Kiszállítási címet választott, vagy téves címet ütött be, miután a Fogyasztó 10 perc után sem elérhető a kiszállítási címre érkezéstől számítva és legalább kétszer kereste telefonon a Futár a Fogyasztót.

8.2.2. A Futár nem találja, vagy nem éri el a Fogyasztót, miután a Fogyasztó 10 perc után sem elérhető a kiszállítási címre érkezéstől számítva és legalább kétszer kereste telefonon a Futár a Fogyasztót.

8.2.3. Elviteles szolgáltatás esetén a Terméket nem veszi át a jelölt időpontban, vagy a Szolgáltató által a Termék átvételére biztosított időpontban.

8.2.4. A Fogyasztó véletlen előrendelést adott le, de 24 óra után kéri a Rendelés törlését.

8.2.5. A Fogyasztó véletlen Rendelést adott le, de csak 5 perc után kéri a Rendelés törlését.

8.2.6. A Fogyasztó véletlen dupla Rendelést adott le, de csak az egyik Rendelést kéri és a Rendelés leadásától számított 5 perc után kéri a Rendelés törlését.

8.2.7. A Fogyasztó kupont kívánt volna felhasználni, ám ez a Rendelés során saját hibájából meghiúsult.

8.2.8. A Fogyasztó a Rendelés leadását követően módosítani kívánt a Rendelésen, de csak 5 perc után kéri a Rendelés törlését.

8.2.9. A Fogyasztó eláll a vásárlási szándékától, de csak 5 perc után kéri a Rendelés törlését.

8.3. Felek rögzítik, hogy olyan Termék értékesítése esetén, amellyel kapcsolatban a Fogyasztónak az Fvkr. 20. §-ában biztosított elállási joga van a jelen fejezet rendelkezései nem alkalmazhatóak.

8.4. Szolgáltató hibás teljesítésének minősül és Online fizetés esetén visszafizeti a Rendelés teljes összegét a Fogyasztó részére, ha kétséget kizáróan bebizonyosodik, hogy a Rendelés a Szolgáltató hibájából hiúsul meg, pl. Platform technikai hibája, fizetési felület technikai hibája, futárhiány, futár balesete, futár nem elérhető, technikai probléma a futárnál, kiszállítás minőségi problémái, összecserélt Rendelés, vagy lemaradt tétel a futár hibájából.

8.5. Fogyasztó tudomásul veszi, hogy Szolgáltató, amennyiben nem képes teljesíteni a Rendelést, vagy nem képes teljesíteni a Kiszállítást, úgy törölheti a Rendelést, ezáltal jogosult megszüntetni a létrejött Szerződést. Szolgáltató a rendelés saját hibájából történő törléséről tájékoztatja a Feleket, a Fogyasztó részére email üzenetben, vagy SMS-ben üzenetet küld, továbbá Online fizetés esetén intézkedik a Fogyasztó által fizetett összeg visszautalásáról, vagy visszahelyeztetéséről.

8.6. Szolgáltató a Rendelés saját hibájából történő meghiúsulása vagy hibás teljesítése (lemaradt vagy összecserélt Termék, minőségi hiba stb.) esetén sem köteles a Fogyasztó kárainak – vagyoni kár, elmaradt haszon – megtérítésére. Szolgáltató azonban saját belátása szerint, egyedi mérlegelés alapján a rendelés értékének visszafizetésén túl kupont biztosíthat a Fogyasztó részére, ha azt a Fogyasztó kifejezetten nem is kérte.

  1. Panaszkezelés

9.1. Panasznak minősül különösen, de nem kizárólag:

a Termékekkel (pl. összetevők, árak) vagy a kiszállítás elérhetőségével, szervezésével kapcsolatos észrevétel, probléma (pl. weboldal, tájékoztatás, várható rendelési idő, költségek),

a Rendelés folyamatával kapcsolatos kérdés, probléma,

a kiszállítással kapcsolatos észrevétel, probléma (pl. teljesítési idő),

a kiszállított Termékekre vonatkozó észrevétel, probléma (minőség, csomagolás),

a kiszállítást végző futárra vonatkozó észrevétel, probléma (öltözet, viselkedés, kommunikáció).

9.2. A Fogyasztó az esetlegesen felmerülő panasz, reklamáció esetén a Szolgáltató ügyfélszolgálatával az alábbi elérhetőségek valamelyikén jogosult a kapcsolatot felvenni:

Postázási cím: 6794 Üllés, Dorozsmai út 23.

E-mail cím: raczgyorgy67@freemail.hu

9.3. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

9.4. A Szolgáltató az azonnali megoldást igénylő problémát haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja, minden más esetben pedig 24 napon belül válaszol a felmerült panaszra.

9.5. Amennyiben a probléma kezelése más módon nem oldható meg, úgy Szolgáltató kezdeményezheti a Fogyasztó telefonos megkeresését. Ha a Szolgáltató a Fogyasztót panasszal kapcsolatban keresi, úgy Szolgáltató a panasz kezelése és dokumentálása céljából a Fogyasztó telefonon keresztül megfogalmazott panaszát rögzítheti, a rögzített hangfelvételt a rögzítéstől számított 5 évig megőrzi. Amennyiben a Fogyasztó nem járul hozzá, hogy a telefonbeszélgetést Adatkezelő az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően rögzítse, lehetősége van postai úton (6794 Üllés, Dorozsmai út 23.) vagy elektronikus levelezés (raczgyorgy67@freemail.hu) útján benyújtania a panaszát. A Fogyasztónak lehetősége van másolatot kérni a telefonbeszélgetésről készült hangfelvételről, amely kérést Szolgáltató a vonatkozó kérelem beérkezésétől számított 25 napon belül köteles teljesíteni. 

9.6. A Fogyasztó a panasz kivizsgálása során köteles a Szolgáltatóval együttműködni, a szükséges információkat, dokumentumokat rendelkezésre bocsátani.

9.7. Amennyiben a Szolgáltató a panaszt alaposnak találja, úgy visszatéríti a panasszal érintett Rendelés megfizetett díját a Fogyasztónak. Ezen felül, ha a panaszt a Szolgáltató részben vagy egészben alaposnak találja, akkor a Szolgáltató a Fogyasztó részére egy, a Platformon szabadon beváltható kupont biztosíthat.

9.8. Amennyiben a Fogyasztó panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy a Fogyasztó lakóhelye szerint illetékes hatóságokhoz fordulhat:

Fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetősége:

https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

Csongrád-Csanád Megyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Osztály

E-mail cím: fogyasztovedelem@csongrad.gov.hu

Békéltető Testületek elérhetősége területi illetékesség szerint:

https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Kamarai kapcsolattartó: Jerney Zoltán

Telefon: +36-62/554-250/118

Ügyfélfogadás: H-P: 9.00-11.00 között

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

9.9. A Fogyasztó jogosult a panasszal kapcsolatos jogvita esetén bírósághoz fordulni.

  1. Személyes adatok kezelése

10.1. A Fogyasztó személyes adatainak kezelésére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója tartalmazza.

  1. A Platformmal kapcsolatos szellemi tulajdonjog

11.1. A Platformon elhelyezett valamennyi anyag, annak teljes szövege, grafikai, illetve egyéb tartalma, a Platform szerkezeti felépítése, forráskódja, valamint bármely egyéb szellemi tulajdon szerzői jogi, illetve egyéb jogi védelem alatt áll. A szerzői jogok, illetve egyéb szellemi tulajdonjogok kizárólagos jogosultja a Szolgáltató. A Platform tartalmának, illetve a Szolgáltató egyéb szellemi tulajdonának bármely felhasználás kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

11.2. A Platform tartalmának jogosulatlan felhasználása védjegyjogi, szerzői jogi és polgári jogi igényeken túlmenően a büntetőjogi jogszabályokban meghatározott szankciókat is maguk után vonhatnak.

12. A Szerződés létrejötte és megszűnése

12.1. A Szolgáltató és a Fogyasztó közötti Szerződés a Fogyasztó regisztrációjakor vagy a Megrendelés során Fogyasztó által megadott adatok beküldésével jön létre.

12.2. A Fogyasztó és a Szolgáltató között a Szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Ptk. és az Elkertv. elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra vonatkozó előírásai alkalmazandóak. A Szerződés írásban foglaltnak minősül és írásban tárolt adatai megegyeznek a Rendelés adataival. A Szerződés és Rendelés adatai megtekinthetők visszamenőleg is a „Rendeléseim” menüpont alatt. A szerződéskötés és a kapcsolattartás nyelve a magyar.

  1. Az ÁSZF tárgyi és időbeli hatálya

13.1. A jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató által Magyarország területén a Fogyasztók részére nyújtott Szolgáltatásra terjed ki.

13.2. A jelen ÁSZF akkor is irányadó, ha a Szolgáltató szolgáltatásai más weboldalon keresztül érhetőek el, valamint irányadó a Szolgáltatások minden olyan felhasználási módjára (mobil weboldal, mobil alkalmazások, Facebook oldal stb.), amelyeken keresztül a Platform elérhető.

13.3. Az ÁSZF a lent rögzített naptól hatályos és határozatlan időre szól.

14.Az ÁSZF módosítása és elérhetősége

14.1. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Ez a jogosultság kifejezetten kiterjed a jelen ÁSZF mellékleteire is. Az esetleges módosítás a Platformon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

14.2. Az ÁSZF és releváns esetben annak korábban hatályos verziói itt érhetőek el: https://bali23.modernhonlapot.com/aszf

  1. Záró rendelkezések

15.1. A Szolgáltató által üzemeltetett Platform biztonsági foka megfelelő, azonban a Fogyasztó számára javasolt megtenni az alábbi óvintézkedéseket: friss adatbázissal rendelkező vírus és spyware védelmi szoftverek használata, az operációs rendszer biztonsági frissítéseinek telepítése. A Platform használata feltételezi a Fogyasztó részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

15.2. A Szolgáltató a Platformról ugrópontként elérhető külső honlapok tartalmáért, adat- és információvédelmi gyakorlatáért nem vállal felelősséget. Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy az általa linkelt oldal vagy a linkelés harmadik személyek jogait vagy a hatályos jogszabályokat sérti, a linket haladéktalanul eltávolítja a Platformról.

15.3. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Platformra való csatlakozás miatt következett be. A Fogyasztót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

15.4. Kifejezetten tilos a Platformon törvényileg nem engedélyezett tartalmak továbbítása, közlése, megosztása. A Szolgáltató fenntartja a jogot a Fogyasztók által feltöltött tartalmak törlésére.

15.5. A Szerződés mind a Fogyasztó, mind a Szolgáltató részéről indokolás nélkül a Fogyasztónak, illetve az Szolgáltatónak megküldött e-mail útján felmondható.

15.6. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatásokból eredő bármely jogát vagy kötelezettségét a Fogyasztó hozzájárulása nélkül részben vagy egészben átengedni jogutódjának, leányvállalatának, vagy a Szolgáltató vagyonát és vagyonelemeit megszerző más gazdasági társaságnak.

15.7. A Szolgáltató nem veti alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek.

15.8. A Szerződésre a magyar jog rendelkezései az irányadók.

Jogszabályok

Az ÁSZF-ben hivatkozott jogszabályok, továbbá a Szerződésre és a Szolgáltatásra egyébként vonatkozó jogszabályok:

  • A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”)
  • A Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásának szabályairól szóló 76/2018. (IV. 20.) Korm. rendelet („SZÉP rendelet”)
  • Az általános adatvédelmi rendelet (2016/679/EU rendelet; „GDPR”)
  • Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”)
  • Az élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásról szóló rendelet (1169/2011/EU rendelet, „Éktr.”)
  • Az élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásról szóló 36/2014. (XII.17.) FM rendelet („FMr.”)
  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elkertv.”)
  • A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény („Fttv.”)
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi XCL. törvény („Fvtv.”)
  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet („Fvkr”)
  • A tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény („Tpvt.”)
  • A védjegyek és a földrajzi árujelzők oltalmáról szóló 1997. évi XI. törvény („Vtv.”)

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT-MINTA A 45/2014. (II. 26.) KORMÁNYRENDELET ALAPJÁN

Elállási jog

Amennyiben a jogszabályok által biztosított elállási jogával kíván élni, kérjük ezirányú egyértelmű szándékát a fent megjelölt módon, vagy az töltse ki és juttassa el hozzánk az alábbi nyilatkozat-mintát.

Címzett: BALI AKTÍV Vendéglátó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (6794 Üllés, Dorozsmai út 23.) vagy a raczgyorgy67@freemail.hu email cím:

Jelen nyilatkozatommal kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termékek tekintetében:

________________________________________________________________________________________________________

Megrendelési azonosító:__________________________________________________________________________________________________________

Szerződéskötés időpontja:________________________________________________________________________________________________________

Az átvétel időpontja:______________________________________________________________________________________________________________

A fogyasztó neve:________________________________________________________________________________________________________________

A fogyasztó címe:_________________________________________________________________________________________________________________ 

A fogyasztó aláírása:_________________________________________________________

Kelt: _____________________________

Üllés, 2021. május 01.

 

BALI AKTÍV Vendéglátó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

KAPCSOLAT

Cím:
Dorozsmai utca 23.
Üllés
 
Telefon:

+36 30 870 1141

E-mail:
raczgyorgy67@freemail.hu
Az oldalt készítette és üzemelteti:

NYITVATARTÁS

Hétfő:  11:00-20:00
(rendelés leadható 19:00 óráig)
 

Kedd: 11:00-20:00

(rendelés leadható 19:00 óráig)
 

Szerda: 11:00-20:00

(rendelés leadható 19:00 óráig)
 

Csütörtök: 11:00-20:00

(rendelés leadható 19:00 óráig)
 

Péntek: 11:00-22:00

(rendelés leadható 21:00 óráig)
 
Szombat: 11:00-22:00
(rendelés leadható 21:00 óráig)
 

Vasárnap: 11:00-20:00

(rendelés leadható 19:00 óráig)
Kosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0